CzechTrade slaví 25 let od svého vzniku. O výroční grafiku k logu se zasloužila studentka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

czechtrade

Agentura CzechTrade si připomíná 25 let od svého vzniku a k dlouholetému působení na trhu se rozhodla vytvořit také jubilejní grafiku k logu. Tu navrhla Petra Podsedníková, studentka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Její grafický návrh, který pro tento rok doplňuje logo CzechTrade, byl vybrán jako nejlepší v soutěži mezi studenty 5. ročníku ateliéru Grafický design Fakulty multimediálních komunikací.

czechtrade logoVýročí 25 let oslavila agentura CzechTrade mimo jiné i jubilejní grafikou, která pro tento rok doplňuje logo. Ta byla vybrána z návrhů studentů 5. ročníku Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

 

„Tvorba výroční grafiky k logu byla již naše třetí spolupráce se studenty této fakulty a mohu potvrdit, že opět naprosto fantastická. Vzniklo spoustu skvělých nápadů. Důraz jsme kladli hlavně na jednoduché, moderní a svěží zpracování. Výroční grafikou jsme chtěli demonstrovat zkušenosti, trendy v byznysu a inovativnost agentury. Zároveň poutavě předat informaci, že jsme na trhu již 25 let, a to jak českým exportérům, tak zahraničním obchodním partnerům,“ uvedla Zuzana Synková, ředitelka odboru marketingu a strategie CzechTrade.

czechtrade

Vítězkou se stala Petra Podsedníková, absolventka magisterského studia v ateliéru Grafický design na Fakultě multimediálních komunikací. Petra se zajímá především o navrhování logotypů a jinou reklamní či webovou grafiku. Má ráda stylizované ilustrace a jejich kombinaci s textem. „Inspirací mi byly grafy a diagramy, ale také pruhy jako symbol dráhy, neboť agentura CzechTrade pomáhá firmám hledat cesty k novým příležitostem a novým projektům. Prací agentury je nalezení takových cest, které usnadní pohyb v prostředí byznysu. A právě tuto ideu jsem se snažila vyobrazit v grafickém návrhu, který doplňuje logo CzechTrade,“ popisuje Podsedníková, jak uvažovala nad tvorbou designu.

„Spolupráci s externími klienty považuji za důležitou součást výuky a možnost pracovat na projektu pro agenturu CzechTrade, která se sama aktivně podílí na prezentaci kvalitního českého designu v zahraničí, mě speciálně těšila,“ doplňuje vedoucí ateliéru Grafický design Pavel Noga.

Studenti měli zadaný návrh výroční grafiky k logu pro CzechTrade jako součást semestrální práce. Během semestru pak vedli několik briefingů a následně představili své návrhy porotě. Kvůli pandemii covidu-19 vše probíhalo online. Komise zvolila dva nejlepší návrhy, ze kterých Radomil Doležal, generální ředitel CzechTrade, vybral ten vítězný.

Výroční grafika k logu CzechTrade je po celý rok 2022 součástí marketingových a komunikačních materiálů a objevuje se samozřejmě i na webu a sociálních sítích agentury CzechTrade.

Zdroj zprávy: CzechTrade
CzechTrade