CzechTrade vzdělává české exportéry desítkami seminářů a konferencemi ročně

seminář Liberec CzechTrade

Jednou z klíčových služeb agentury na podporu obchodu CzechTrade je služba Exportní vzdělávání, v rámci které bylo pro letošní rok připraveno téměř 70 vzdělávacích akcí. Do konce roku mají exportéři možnost zúčastnit se více než dvacítky z nich, a to od teritoriálně zaměřených přes odborné až po oborové semináře nebo konference. Vzdělávacích akcí agentury CzechTrade se ročně zúčastní více než 2 tisíce zástupců českých firem s cílem rozšířit své exportní znalosti a usnadnit vstup na vybrané zahraniční trhy.

Czechtrade future export konference

Agentura CzechTrade českým firmám poskytuje komplexní podporu také prostřednictvím exportního vzdělávání na základě sdílených informací, praktických tréninků a úspěšných případů z praxe. Pro letošní rok bylo naplánováno celkem 68 vzdělávacích akcí, kterých se zúčastní více než 2 tisíce zájemců o export.

„Všechny semináře a další vzdělávací akce jsou navrženy tak, aby firmám pomohly začít nebo rozšířit jejich působení na zahraničních trzích, osvojit si aktuální trendy a zvýšit jejich konkurenceschopnost. Prostřednictvím služby Exportní vzdělávání se soustředíme na specifika jednotlivých trhů, inovativní přístupy v zahraničním obchodu či možnosti financování rozvoje firem v konkrétních zemích. Naším cílem je zajistit exportérům aktuální informace a poskytnout know-how, které jim umožní uspět v náročném mezinárodním prostředí,“ říká Vladimír Degťar, ředitel sekce služeb pro exportéry agentury CzechTrade.

Do konce roku je pro exportéry připraveno ještě dalších 24 teritoriálně či odborně zaměřených seminářů. Říjen bude bohatý na teritoriální semináře, například k aktuálním příležitostem pro české exportéry na Ukrajině nebo o exportu do Uzbekistánu, kde agentura CzechTrade rozšířila své působení otevřením nové zahraniční kanceláře. Dále se připravují semináře se zaměřením na teritoria, jako je Kazachstán, Střední Amerika a Karibik, Chorvatsko, Srbsko či Slovinsko a další perspektivní trhy. V listopadu agentura připravila několik odborných seminářů, zaměřených například na klíčové téma mezinárodního obchodu – přepravní smlouvu. Dále proběhne seminář o exportu do Jižní Koreje, kde byla v letošním roce také otevřena nová kancelář CzechTrade, a také o exportu do Japonska, kde je podpora zahraniční kanceláře CzechTrade v Ósace napojená na dění okolo Expa 2025. V prosinci se exportéři mohou přihlásit například na seminář o SEO a optimalizaci webů pro vyhledávače.

„Výběr našich vzdělávacích seminářů je velmi různorodý, pokrýváme širokou škálu témat od teritoriálních příležitostí až po inovativní technologie. Zejména semináře zaměřené na umělou inteligenci a její využití v exportu se těší velkému zájmu exportérů, což jen potvrzuje, jak důležitým tématem se AI v mezinárodním obchodu stává,“ uvádí Vladimír Degťar.

Důležitou nejen vzdělávací, ale také networkingovou událostí, je konference Future of Export Summit 2024, které se každý rok zúčastní více než 400 českých firem. Agentura CzechTrade již potřetí pozvala na summit významné osobnosti českého byznysu, se kterými českým firmám představí trendy světového obchodu a bude sdílet své know-how z 66 trhů, kde působí. Na konferenci se o své zkušenosti podělí exportéři, kteří působí na blízkých i vzdálených zahraničních trzích, odborníci na AI, digitální komunikaci, financování nebo úspěšné prezentování na akcích v zahraničí. Vystoupí také ředitelé vybraných zahraničních kanceláří a experti z centrály CzechTrade, kteří nejlépe znají vybrané trhy. Akce je vhodná pro podnikatele, CEO, obchodní ředitele, exportní a marketingové manažery a lze se na ní přihlásit zdarma.

misan MSV 2024

Reklama

Podrobnosti ke vzdělávacím akcím lze najít na webových stránkách CzechTrade v rubrice Kalendář akcí, kde se mohou exportéři rovněž registrovat na konkrétní semináře či konference.

O agentuře CzechTrade
CzechTrade je agentura na podporu obchodu a již 27 let je partnerem českých firem na jejich cestě k exportním úspěchům. Jejím cílem je usnadnit českým firmám rozhodování o výběru vhodných teritorií, zkrátit dobu vstupu na daný trh, podpořit aktivity směřující k dalšímu rozvoji firmy v zahraničí, a především eliminovat rizika spojená se vstupem na nové, neznámé trhy. Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade poskytují služby v 65 zemích na pěti kontinentech. Více informací na www.czechtrade.cz.

Zdroj zprávy: CzechTrade
CzechTrade logo