Zvyšte obchodní efekt účasti na MSV 2022

Brno výstaviště pavilon A

Vystavovat na strojírenském veletrhu stojí nemalé peníze. Je proto škoda, aby se vynaložené prostředky umořily s posledním dnem veletrhu a dále již nepřinášely žádný profit vaší firmě. Nabízíme vám řešení, které prodlouží prospěch, jaký z veletrhu máte na řadu měsíců po skončení veletrhu.

Stroje se odvezou, obchodníci, obsluha strojů i vedení firmy se vrátí zpět do svých kanceláří a výrobních hal a všechno, co jste investovali do vybudování stánku, do transportu strojů, náklady na ubytování personálu a další finanční investice, už negenerují žádné další zisky. Výsledkem je hromada vizitek a listy popsané záznamy z obchodních jednání. Když máte štěstí, tak z toho mohou být velmi zajímavé obchody a možná se vám povede podepsat přímo na veletrhu i nějaké smlouvy nebo získat objednávky.

msv 2021 msv 2021

Fotogalerie z MSV 2021

Nicméně, to je vše. Žádní noví klienti už nejsou zrušenou expozicí nijak osloveni a všechny vydané peníze a veškerá vydaná energie a námaha již na nové klienty nepůsobí. Kdo nenavštívil vaši expozici, ji už navštívit nemůže a musí čekat čekat do příštího ročníku veletrhu nebo, a to je pravděpodobnější, spustí běžné poptávkové procesy, kdy osloví řadu firem, a to i ty, které na veletrhu nevystavovaly.

Existuje jednouchá cesta, jak prodloužit efekt peněz investovaných do veletrhu na řadu měsíců a let. Tato cesta navíc zvyšuje návštěvnost na stánku nejen během aktuálního veletrhu, ale dokonce i během příštího.

Touto cestou jsou naše fotoreportáže z MSV, které jsme doplnili o cílené pozvánky na stánky našich klientů.

Jak to funguje?
Uděláme vám fotoreportáž, která vyjde zde na nejstarším českém strojírenském portálu Zakazka.cz, kde má vysokou návštěvnost a správnou strukturu čtenářů z oboru strojírenství (soustředíme se výlučně na vyšší management), ale předtím vydáme cílené pozvánky a články o tom, kde a co budete vystavovat. To nejenže přiláká návštěvníky na váš stánek, ale přiláká přesně ty, které potřebujete. Dále reportáž vydaná v prvních dnech veletrhu, motivuje k návštěvě klienty, kteří si reportáž přečtou a na veletrh se chystají v pozdějších dnech.

Chcete úspěch na veletrhu?
Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku! Napište na e-mail nebo prostě zatelefonujte. Neodkládejte to, protože času není nazbyt a efektivní reportáž i pozvánkové články vyžadují odpovídající přípravu.

Telefon: +420 603869586
E-mail: info@zakazka.cz