Nové nízkozdvižné a vysokozdvižné vozíky a také dvoupodlažní nakladače od Linde Material Handling pro efektivní nakládání a vykládání

linde D12 T20

S deseti technicky vylepšenými modely nízkozdvižných, vysokozdvižných a dvoupatrových nakladačů mohou nyní zákazníci společnosti Linde Material Handling (MH) učinit své procesy nakládání a vykládání ještě produktivnější. U všech modelových variant je stanoviště řidiče standardně odpojeno od podvozku, čímž je obsluha chráněna před vibracemi a nárazy. Inovativní systém opěrných válečků poskytuje dodatečnou stabilitu při přepravě a manipulaci s nákladem. Společně s rychlostí jízdy až 14 km/h, dále vyvinutou ergonomickou řídicí jednotkou a novými bezpečnostními a energetickými řešeními tato zařízení výrazně přispívají k lepším jízdním vlastnostem.

„Příjem a expedice zboží patří k nejnáročnějším úkolům v interním toku materiálu,“ říká Peter Klug, produktový manažer pro skladovou techniku ​​v Německu ve společnosti Linde MH. Protože na rozhraních interní a externí logistiky mnoho lidí a průmyslových vozíků pracuje současně v omezeném prostoru a přepravuje velké množství zboží, zejména ve špičkách. Aby i přes časovou tíseň vše běželo jako po másle a především bezpečně mezi nájezdovými rampami, doky, kontejnery a skladovacími prostory, musí být zařízení navržena přesně tak, aby vyhovovala potřebám operátorů. Požadují se vysoce výkonná, ergonomická a bezpečná vozidla, která jsou také přátelská k servisu a jsou digitálně propojena. „Nové modely Linde s pevnou a sklopnou plošinou řidiče jsou zaměřeny přesně na tyto vysoké požadavky zákazníků,“

Jedinečná položka na trhu
Vozíky s plošinou řidiče s pevnou plošinou jsou specialitou specialisty na manipulaci se zbožím Linde MH. Řidič stojí mírně natočený k vozovce a má pohodlný výhled na své pracovní prostředí.

Linde T20 SP

Linde T20 SP

„Design vozidel verzí modelu SP s pevnou platformou řidiče je jedinečným prodejním argumentem v oboru,“ říká Klug

Charakteristické pro paletové vozíky s nosností 2,0 a 2,5 tuny (Linde T20 SP a T25 SP), vysokozdvižné vozíky s nosností 1,4 a 1,6 tuny a maximální výškou zdvihu 5,3 metru (Linde L14 SP a L16 SP) a dvojité – palubní nakladač s nosností 1,2 a 1,4 tuny (Linde D12 SP a D14 SP a také Linde D12 HP SP) je široká ocelová zástěra kolem plošiny obsluhy. Udržuje obsluhu v obrysech vozidla, poskytuje stabilní, polstrované opěradlo a chrání před zraněním v případě nárazů a kolizí. Další zvláštností je mírně pootočená poloha ve stoje zaměstnance pod úhlem 45 stupňů ke směru vidlic. Umožňuje vám rychle změnit perspektivu z jednoho směru jízdy na druhý, aniž byste museli měnit polohu těla nebo příliš otáčet hlavu. Tento uvolněný postoj mu pomáhá nejen při jízdních manévrech v hektickém každodenním životě, ale také předchází napětí a dlouhodobým zdravotním problémům v oblasti zad a krku.

Zatímco modely SP s pevnou platformou jsou navrženy tak, aby často cestovaly na delší vzdálenosti, modely AP si opravdu přijdou na své v těžko dostupných a stísněných prostorách. Aby se například zmenšil poloměr otáčení ve velmi stísněných prostorách, byly použity nízkoplošinové vozíky Linde T20 AP a T25 AP (nosnost až 2,0 nebo 2,5 tuny) a dvoupatrový nakladač Linde D12 HP AP (nosnost až do 1,2 tuny) lze vybavit Stojací plošinou lze sklopit. Systém Linde Safety Speed ​​​​automaticky přizpůsobuje rychlost jízdy úhlu sklonu oje.

Výkon při nakládání a přepravě zboží
Nové nízkozdvižné a vysokozdvižné vozíky a také dvoupatrové nakladače Linde MH jsou k dispozici s pevnou nebo sklopnou plošinou řidiče. Obě verze byly vyvinuty tak, aby splňovaly nejvyšší požadavky zákazníků.

Linde T20 AP

Linde T20 AP

Oba modely s pevnou i sklopnou plošinou řidiče jsou upraveny pro maximální výkon. Třífázový motor o výkonu 3 kW nyní zrychluje zařízení až na 14 km/h bez zatížení. Aby bylo možné účinně tlumit vibrace a otřesy způsobené nerovnými podlahami, jsou platforma řidiče i oj standardně u AP a SP odpojeny od podvozku. To je k dispozici pouze u Linde. Výhoda: řidiči zůstávají déle fit a koncentrovaní a jejich zdraví je dlouhodobě chráněno. Aby byl náklad na vidlicích co nejstabilnější, byl vyvinut také inovativní systém opěrných kladek. Velké opěrné válečky s tlumiči vyrovnávají vibrace a automaticky se přizpůsobují jízdní situaci a rychlosti. To zajišťuje vysokou úroveň bezpečnosti a zvyšuje produktivitu.

Pokud je na rampách vyžadován velký výkon, přicházejí na řadu dvoupodlažní modely „High Performance (HP)“. Na jedné straně mají vysoké rychlosti jízdy a zdvihu. Na druhou stranu mechanicky odpružené nebo hydraulické opěrné kladky ve spojení s vycentrovaným hnacím kolem tvoří vysoce stabilní pětibodovou oporu.

Linde D12
Dvoupatrový nakladač Linde D12 HP AP se sklopnou plošinou řidiče dokáže bez nákladu dosáhnout rychlosti až 14 km/h.

Nové možnosti pro individuální požadavky zákazníků
Modely verze SP mají další bezpečnostní prvek: asistenční systém pro detekci nohou. Pokud obsluha nohou opustí prostor chráněný senzory, zařízení kontrolovaně zabrzdí. Ve verzích SP jsou chodci a ostatní řidiči upozorněni na blížící se vozidlo také nově integrovaným optickým výstražným zařízením „Linde BlueSpot“. Od příštího roku budou mít modely SP i AP nový modul řešení správy vozového parku „Linde connect“: „Zone Intelligence“ umožňuje definici jednotlivých zón. Pokud vozidlo vjede do jedné z těchto definovaných úložných oblastí, rychlost jízdy se automaticky sníží.

Pořádek na pracovišti zajišťují široké a hluboké odkládací přihrádky, do kterých lze uložit například balicí papír, pracovní rukavice nebo psací potřeby. Výběr držáků byl opět rozšířen, aby byly potřebné pracovní materiály připraveny na místě. Další novou možností je barevný multifunkční displej. Díky silnějšímu kontrastu jsou informace o provozních hodinách, stavu baterie nebo stavu údržby dobře viditelné i za ztížených světelných podmínek.

Nové, tzv. korytové baterie jsou určeny pro lithium-iontové a olověné baterie, zákazníci si mohou vybrat a dovybavit dle libosti. Pro obě varianty baterie jsou také integrované palubní nabíječky.

Digitální architektura vozidla umožňuje prediktivní údržbu, nové funkce lze do vozidel instalovat kdykoli prostřednictvím aktualizací softwaru a všechna data lze transparentně spravovat prostřednictvím digitálního dvojčete.

Zdroj zprávy: Linde Material Handling
Linde