Ředitelkou sekce zahraniční sítě CzechTrade se stala Ivana Třosková

Ivana Třosková CzechTrade

Ředitelkou sekce zahraniční sítě CzechTrade je nově Ivana Třosková. Pozici zastává od ledna 2024. Ivana Třosková má dlouholeté zkušenosti s vedením zahraniční kanceláře i regionálního centra CzechTrade. Jejím hlavním cílem je zajistit vysoce kvalitní fungování zahraniční sítě CzechTrade a v souladu s nově přijatou strategií prosazovat v zahraničí české výrobky s vysokou přidanou hodnotou.

„Chceme i nadále firmám kvalitně zabezpečovat zahraniční servis tak, aby měl vývoz stoupající trend. Ivana Třosková je velmi dynamický člověk s ambicí plně využít potenciál každého projektu a se svými zkušenostmi perfektně zapadá do celého týmu CzechTrade. Jsem si jistý, že v rámci své nové role plně zajistí kvalitní fungování zahraniční sítě, kterou nadále rozšiřujeme. Letos zahájíme provoz dalších čtyř zahraničních kanceláří,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel CzechTrade a dodává: „Posilovat kvalitu zahraniční sítě a dále rozvíjet český export je součástí střednědobé strategie CzechTrade.“

Ivana Třosková do agentury CzechTrade poprvé nastoupila v roce 2010, kdy pracovala v oddělení exportních příležitostí. Od roku 2011 pak zastávala pozici ředitelky zahraniční kanceláře v Itálii a následně i ředitelky regionálního centra pro oblast Jižní Evropy a Balkánu. Má tedy bohaté zkušenosti s exportním servisem v zahraničí a vynikající jazykové znalosti. Její poslední pracovní zkušenost je z Italsko-české obchodní a průmyslové komory, kde pracovala jako Business Development Manager.

Ivana Třosková

Nová ředitelka zahraniční sítě odpovídá za celkovou koordinaci činnosti zahraniční sítě, stanovení a plnění cílů, organizační a provozní zajištění sítě včetně kontroly nákladů na činnost a také definování strategie jednotlivých regionálních center sdružujících zahraniční kanceláře CzechTrade. K činnosti na této pozici rovněž patří identifikování příležitostí pro zlepšení služeb poskytovaných klientům z řad českých exportérů.

„Každá země má svá specifika a mým cílem je koordinovat zahraniční síť tak, aby docházelo k efektivnímu propojování perspektivních oborů v jednotlivých teritoriích s nabídkou a možnostmi českých firem. Zároveň se v rámci strategie zaměřím na prezentaci Česka v zahraničí jako země, která dokáže nabídnout produkty s vysokou přidanou hodnotou,“ říká Ivana Třosková, ředitelka sekce zahraniční sítě a dodává: „Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade jsou největším aktivem agentury, jsem si proto vědoma obrovské zodpovědnosti, kterou s sebou tato pozice nese, ale také skvělé příležitosti, jak zúročit mé zkušenosti s agendou zahraniční kanceláře CzechTrade a business developmentu v rámci mého předchozího působení. Svým návratem do agentury jsem na mnohé aktivity navázala, další se ale za tu dobu velmi výrazně posunuly vpřed. Co ale zůstává, je profesionální tým a jedinečná kultura agentury.“

O agentuře CzechTrade
CzechTrade je agentura na podporu obchodu a již 26 let je partnerem českých firem na jejich cestě k exportním úspěchům. Jejím cílem je usnadnit českým firmám rozhodování o výběru vhodných teritorií, zkrátit dobu vstupu na daný trh, podpořit aktivity směřující k dalšímu rozvoji firmy v zahraničí, a především eliminovat rizika spojená se vstupem na nové, neznámé trhy. Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade poskytují služby v 64 zemích na pěti kontinentech.
www.czechtrade.cz

Zdroj zprávy: CzechTrade
CzechTrade logo